Версия для слабовидящих НАШАР КӨРЕТІНДЕРГЕ
АРНАЛҒАН НҰСҚА

Балаларды оңалту бөлімшесі



Балаларды оңалту бөлімшесі (Балалар неврологиясы, кардиология, соматика) Жамбыл облыстық оңалту орталығының балаларды оңалту бөлімшесі қалпына келтіру емі және балаларға арналған медициналық оңалтудың 70 төсек орнына есептелген. Оның ішінде: 40 неврологиялық балалар төсек орны, 25 соматикалық және 5 кардиологиялық балалар төсек орны.

Профиль: балалар неврологиясы :

Орталық жүйке жүйесінің инфекциялық және паразиттік ауруларының салдарымен, орталық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының салдарымен , церебральды сал ауруымен және басқа да сал ауруымен , орталық және перифериялық жүйке жүйесінің жарақаттарының салдарымен нейрохирургиялық операциялық араласулар мен жүйке жүйесінің ауруларымен ауырған пациенттердің кеш мерзімінде қалпына келтіру емі

Неврологиядағы медициналық оңалтудың мақсаты:

пациент халықаралық критерийлерге сәйкес келіп түскен кезде, динамикада және жазып беру алдында БСФ ауырлық дәрежесін және бұзылуын бағалауды жүргізу және айқындау. Мүмкін болатын асқынулардың алдын алу, зақымдалған органдар мен жүйелерді функционалды қалпына келтіру, дененің жалпы сауығуы, оның тұрақтылығы мен қарсылығын арттыру; мүмкін мүгедектіктің алдын алу және деңгейін төмендету.

Құндылықтар:

  • Емделуші басты назарда-емделушінің қадір-қасиеті мен жеке басын құрметтеу негізінде жоғары сапалы қызмет көрсету үшін әрбір жеке алынған емделушінің қажеттіліктерін бағалау.
  • Пациенттің қауіпсіздігі-емдеу-диагностикалық үдерісте тәуекелдердің ең жоғары ықтимал алдын алуды қамтамасыз ететін сапалы медициналық көмектің маңызды құрауышы.
  • Жауапкершілік және тұтастық-қызметкерлердің жарияланған қағидаттар мен жоғары стандарттарды ұстануы, пациенттермен, әріптестермен, серіктестермен қарым-қатынаста жоғары сенім деңгейін көрсету.
  • Алқалылық-емдеу-диагностикалық үдерісті қамтамасыз етудегі мультидисциплинарлық тәсіл.
  • Кәсіпқойлық-тұрақты оқыту мен дамыту негізінде өзінің барлық үздік білімінің, дағдылары мен тәжірибесінің жоғары түпкі нәтижеге қол жеткізуге бағытталуы
  • Серіктестік және ашықтық-ашықтық пен сенім негізінде медицина қызметкерлері мен пациенттер арасындағы өзара қарым-қатынастың серіктестік моделін қалыптастыру.
  • Оңалту мақсаты:

  • орталық және перифериялық жүйке жүйесінің бұзылған функцияларын тұрақтандыру немесе ішінара қалпына келтіру және (немесе) жоғалтқан функцияларының орнын толтыру;
  • ағзаның зақымданған мүшелері мен жүйелерінің бұзылуының алдын алу, ерте диагностикалау, түзету;
  • жіті дамыған патологиялық процесс барысында ағза функцияларын қолдау;
  • кохлеарлық импланттың сөйлеу процессорын баптау;
  • есту қабілеті мен сөйлеуді дамыту;
  • мүмкін болатын мүгедектік дәрежесінің алдын алу және оны төмендету;
  • өмір сапасын жақсарту;
  • сөйлеу дағдыларын, тыңдау дағдыларын және танымдық функцияларын жақсарту;
  • асқынулардың алдын алу (ең алдымен контрактуралар);
  • пациентке және оның жақындарына психологиялық көмек;
  • пациенттің қоғамға әлеуметтік интеграциясы.
  • Ескертпелер:

    1. вегетативтік жағдайдағы балаларға паллиативті көмек қызметтері тағайындалады. Оңалту әлеуеті туындаған жағдайда пациенттер халықаралық критерийлерге сәйкес медициналық оңалту кезеңдеріне жіберіледі

    2. өзіне және басқаларға қатысты агрессиямен эмоциялар мен мінез-құлықтың бұзылуы диагнозы қойылған балалар психиатриялық ауруханаларға (диспансерлерге) жіберіледі.

    Балаларға арналған кардиология профилі :

    Біздің орталықтың кардиология бейіні жүрек пен қан тамырларына операциялық араласулардан кейін физикалық, психологиялық және медициналық оңалтудың толық кешенімен айналысады.

    Кардиологиялық оңалтудың негізгі аспектілері:

  • науқас қазіргі жағдайды түсінуі керек;
  • науқас денсаулықты қалпына келтіру үшін не істеу керектігін білуі керек;
  • пациенттің дене белсенділігі (емдік дене шынықтыру) ;
  • науқастың салауатты өмір салты.
  • Дене белсенділігі:

    Физикалық белсенділік-кардиологиялық науқастарды оңалтудың негізгі құрамдас бөлігі. Ол төсек режимінде саусақтар мен қолдардың қарапайым қозғалыстарынан басталады. Бірте-бірте жүктемелердің қарқындылығы артады, соның ішінде арнайы тренажерлардағы сабақтар мен арнайы серуендеу. Әрбір пациент үшін мөлшерленген физикалық белсенділіктен басқа кардиологиялық оңалтудың жеке бағдарламасы әзірленеді:

  • физиопроцедуралар;
  • массаж;
  • тамақтанудың арнайы бағдарламасын әзірлеу және жасау .
  • Орталық мамандарының көмегімен (ординатор дәрігер кардиолог, реабилитолог, физиотерапевт, диетолог, сондай-ақ психолог және әлеуметтік қызметкер) науқастар өз денсаулығын айтарлықтай жақсарта алады .

    Оңалту мақсаты:

  • зақымданған ағзаның немесе жүйенің бұзылған функцияларын толық немесе ішінара қалпына келтіру және (немесе) жоғалтқан функцияларын өтеу;
  • жедел дамыған патологиялық процесті аяқтау процесінде дене функцияларын сақтау;
  • зақымдалған органдар немесе ағза жүйелері функцияларының ықтимал бұзылуларының алдын алу, ерте диагностикалау және түзету;
  • мүмкін болатын мүгедектік дәрежесінің алдын алу және оны төмендету;
  • өмір сапасын жақсарту;
  • науқастың денсаулығын сақтау;
  • науқастың қоғамға әлеуметтік интеграциясы.
  • Соматикалық аурулар профилі: тыныс алу аурулары :

    Оңалтудың мақсаты: дененің жалпы сауығуы, оның тұрақтылығы мен қарсылығын арттыру;

    1. Науқастың өмір сүру сапасын жақсарту.

    Оңалту тиімділігінің индикаторлары:

    -жалпы соматикалық күй динамикасы-тері мен шырышты қабықтың түсінің жақсаруы, дене салмағының, бойдың, тургордың параметрлерінің оң өзгеруі және т. б.

    - қабылдау кезінде белгіленген шағымдар жиілігінің өзгеруі: нашар ұйқы, шаршау, нашар тәбет, ауырсыну және т. б.

    - эмоционалды мәртебенің динамикасы: көңіл-күйдің өзгеруі, мінез-құлық, қарым-қатынастың пайда болуы, жанжал мен жылаудың төмендеуі.

    -патологиялық процестердің динамикасы: клиникалық және функционалдық параметрлердің өзгеруі.

    - ағзалар мен жүйелер функциясын қалпына келтіру;

    - жалпы соматикалық мәртебені жақсарту.

    - балаларды сауықтыруды бағалау мен тиімділігі екі медициналық тексерудің деректерін салыстыру негізінде – ауысымның басында және соңында жүргізіледі".

    Балалар бөлімінде оңалту емі мыналарды қамтиды:

    климатотерапия, аэротерапия, ауа, күн ванналары, балаларға арналған емдік дене шынықтыру, тыныс алу гимнастикасы, оттегі коктейлі, бальнеотерапия, электросонотерапия, электр жарығымен емдеу, ингаляциялар, парафинотерапия, шунгитотерапия, құрғақ бассейндегі кинезотерапия, су рәсімдері, психологтармен, педагогтармен топтық және жеке сабақтар, массаж, тұз шахтасы.

    Орталықта тәрбие теориясы мен практикасы саласында балалар ұжымын басқаруда кәсіби білікті, тәжірибелі тәрбиешілер жұмыс істейді. Тәрбиешілер мен психологтар балалардың бос уақытын ұйымдастырады. Аналар процедураларды қабылдаған кезде балалар балалармен бірге жаттығуға арналған ойын бөлмесінде тәрбиешілердің бақылауында болады.

     заведующая отделением детской реабилитации

    ҚҰЛЫМБАЕВА АҚМАРАЛ ШЫМКЕНТБАЙҚЫЗЫ

    ДӘРІГЕР РЕАБИЛИТОЛОГ, БАЛАЛАРДЫ ОҢАЛТУ БӨЛІМШЕСІНІҢ МЕҢГЕРУШІСІ
    Жұмыс тәжірибесі - 34 жыл
    Жоғары санатты

    1997 жылы Ақмола мемлекеттік медицина институтын "Педиатрия"мамандығы бойынша бітірді. Педиатр-дәрігердің жоғары санаты бар. 2020 жылы Медициналық реабилитология мамандығы бойынша сертификат алды.(ересектер , балалар)заманауи педиатрия саласындағы кәсіби деңгейін жүйелі түрде арттырады.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Қоғамдық денсаулық сақтау қызметін дамыту"курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Шұғыл медициналық көмек алгоритмдері (BLS.ACLS) »
  • "Медициналық реабилитология" (ересектер , балалар)курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Қазақстан Республикасында міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жүйесін енгізудің өзекті мәселелері"курсы бойынша біліктілікті арттыру

  • КИЯБАЕВА РИТА

    ҚИЯБАЕВА РИТА

    ПЕДИАТР
    Жұмыс тәжірибесі - 34 жыл
    1987 жылы Алматы мемлекеттік медицина институтын "Педиатрия"мамандығы бойынша бітірген. Педиатр дәрігер біліктілігі берілген

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Педиатрияның өзекті мәселелері" курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Шұғыл медициналық көмек алгоритмдері (BLS.ACLS) ».

  •        

    ХУСАИНОВА ГУЛЬНАР КАДЫРОВНА

    ХУСАИНОВА ГҮЛНАР ҚАДІРҚЫЗЫЫ

    ПЕДИАТР
    Жұмыс тәжірибесі - 35 жыл
    Жоғары санатты

    1986 жылы Алматы мемлекеттік медицина институтын "Педиатрия"мамандығы бойынша бітірген. Педиатр дәрігер біліктілігі берілген.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Педиатрияның өзекті мәселелері" курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Шұғыл медициналық көмек алгоритмдері (BLS.ACLS) ».
  • Медициналық көмектің сапасын басқару. "Сараптама қызметінің негіздері"

  • КУМАРГАЛИЕВА ГУЛЬМИРА МУХТАРОВНА

    ҚҰМАРҒАЛИЕВА ГҮЛМИРА МҰХТАРҚЫЗЫ

    БАЛАЛАР НЕВРОПАТОЛОГЫ
    Жұмыс тәжірибесі-29 жыл

    1992 жылы Семей мемлекеттік медицина институтын "Педиатрия"мамандығы бойынша бітірді. Педиатр дәрігер біліктілігі берілген.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Жүйке жүйесінің орфандық аурулары.Балалардағы тұқым қуалайтын жүйке - бұлшықет ауруларын диагностикалау және жүргізу"»
  • "Балалар неврологиясы "курсы бойынша біліктілікті арттыру

  • ШАНАБЕКОВ ДУАНБЕК

    ШАНАБЕКОВ ДУАНБЕК

    БАЛАЛАР КАРДИОРЕВМАТОЛОГЫ
    Жұмыс тәжірибесі-49 жыл
    Жоғары санатты

    1972 жылы Алматы мемлекеттік медицина институтын "Педиатрия"мамандығы бойынша бітірген. Педиатр дәрігер біліктілігі берілген, жоғары санатты кардиолог-дәрігер. Заманауи кардиология саласында өзінің кәсіби деңгейін жүйелі түрде арттырады. Облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі ғылыми-практикалық конференциялар мен семинарларға белсенді қатысады..

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Кардиологияның өзекті мәселелері"курсы бойынша біліктілікті арттыру

  • КАЛДАРБЕКОВА АСЫЛ ЖАЙЛЫБЕКОВНА

    ҚАЛДАРБЕКОВА АСЫЛ ЖАЙЛЫБЕКҚЫЗЫ

    ЭРГОТЕРАПЕВТ
    Жұмыс тәжірибесі-18 жыл
    Жоғары санатты

    2013 жылы Жамбыл гуманитарлық-техникалық университетін "Педагогика және психология"мамандығы бойынша бітірген. Психолог біліктілігі берілген.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалардағы Эрготерапия" курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • «Денсаулық жүйесіндегі психолог қызметінің тәжірбиелік моделі " курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • Эрготерапия тақырыбы бойынша жұмыс орнында тағылымдама. Астана 2019 ж қараша .

  • КАШКЕЕВА ЖАННА ТАНИРБЕРДИЕВНА

    ҚАШКЕЕВА ЖАННА ТӘҢІРБЕРДІҚЫЗЫ

    ЛОГОПЕД
    Жұмыс тәжірибесі - 12 жыл
    Бірінші біліктілік санаты бар.

    2010 жылы Тараз мемлекеттік педагогикалық институтын "Дефектология"мамандығы бойынша бітірді. Логопед біліктілігі берілген.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Дифференциалды логопедтік массаж диагностикасы және тіл бұзылысын түзету"курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Логопедтік пункттердің жұмысы жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу бұзылыстарын жеңу"курсы бойынша біліктілікті арттыру»
  • "Орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық жұмыстағы нейропсихологиялық тәсілдер"курсы бойынша біліктілікті арттыру

  • КӨКЖАЛБЕКОВА ЖАНАР ӘБУБӘКІРҚЫЗЫ

    КӨКЖАЛБЕКОВА ЖАНАР ӘБУБӘКІРҚЫЗЫ

    ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ
    Жұмыс тәжірибесі - 11 жыл
    Бірінші біліктілік санаты бар

    2010 жылы Тараз мемлекеттік педагогикалық институтын " Педагогика және психология» мамандығын бітірген.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Педагогтың инклюзивті құзыреттілігі, қалыптастыру әдістері" курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Арнайы түзету білім беру ұйымдары жағдайында психологиялық проблемалары бар балаларға түзету - дамыту көмегін көрсету "курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Аутистік спектрдің аурулары бар балаларды психологиялық - педагогикалық қолдаудың өзекті мәселелері"курсы бойынша біліктілікті арттыру

  • АКБЕРДИЕВА АЙГУЛЬ БОЛАТБАЕВНА

    АҚБЕРДИЕВА АЙГҮЛ БОЛАТБАЙҚЫЗЫ

    АҒА МЕДБИКЕ
    Жұмыс тәжірибесі-28 жыл
    Жоғары санатты (08.06.2022 ж. дейін)

    1993 жылы Жамбыл медициналық училищесін "Мейірбике ісі"мамандығы бойынша бітірді. 2021 жылдың 25 ақпанында Орынбор мемлекеттік университетін академиялық медбике оқытушы мамандығы бойынша бітірді.

    Курстар бойынша біліктілікті арттырудан өтті:

  • "Емшара кабинеті мейірбикесі қызметінің өзекті аспектілері "курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Менеджмент және мейірбике ісіндегі көшбасшылық"курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Әр түрлі деңгейдегі медбикелердің жаңа рөлі мен құзыреті"курсы бойынша біліктілікті арттыру
  • "Шұғыл медициналық көмек алгоритмдері (BLS.ACLS) ».